tiistai 31. maaliskuuta 2015

Testing: Rimmel Provocalips

_MG_1113

Ostin jonkun aikaa sitten Rimmelin Provocalipsejä sävyissä Dare to pink ja I'll call you, koska olin lukenut niistä paljon kehuja ja värit näissä on todella kauniita. Kyseessä on siis nestemäinen huulimeikki josta ensin levitetään värillinen voide Step 1 ja perään vahamainen läpikuultava Step 2 jonka tarkoitus on lukita väri paikalleen. Step 1 on hyvin nestemäinen ja sitä tulee ihan hirveästi aplikaattoriin, mutta on todella peittävää ja Step 2 haisee mielestäni ihan steariinin ja yleispuhdistusaineen sekoitukselle. 

_MG_1119

Aluksi vaikuttivatkin tosi hyviltä, mutta heti kun step 2 on kulunut huulilta muuttuvat kuivaksi ja halkeilevaksi. Minulla myös lähtevät kulumaan huulten sisäosasta tosi nopeasti, eritoten tuo vaaleampi dare to pink. Tuota step 2 saisi olla lisäilemässä joka välissä, jotta tuntuisivat mukavilta huulilla. 


_MG_1123 _MG_1128

Olen yrittänyt saada itseni tykkäämään näistä, mutta vaikka mitä teen niin eivät jotenkin miellytä minua. Tuntuu etten saa niitä tasaiseksi ja pysyviksi millään irveellä. Olen miettinyt mitä teen väärin kun kerran käyttäytyvät näin ja yrittänyt pohjustaa huuliani huulivoiteella tai meikkivoiteella ja lisätä step 2 myöhemmin ja lisätä sitä suoraan perään, mutta mikään ei ole minusta auttanut minua saamaan mitään "aah"-elämystä näitä huulimeikkejä kohtaan. Joka kerta lopputulos on kuitenkin muutaman tunnin sisällä tämä:

_MG_1173

Ei järin viehättävää, eihän? Eivät minusta todellakaan elä tuohon 16h mainostukseensa, ainakaan minun kohdallani.  Tuntuu, että olen yrittänyt näiden kanssa pikku hiljaa kaikkeni, mutta nämä Provocalipsit eivät selvästikkään ole minun juttuni. Annan näille varmasti vielä monta uutta mahdollisuutta, koska haluan todella kovin tykätä näistä ja haluan huulimeikin mitä ei tarvitse olla joka välissä korjailemassa. 

Mitä kokemuksia teillä on tästä tuotteesta? Miten sen saa parhaiten pysymään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti